Måndag

 
 Började min dag med 30 min spinning och 45 minuter styrketräning. 
 Här ovan ser ni mitt nuvarande program, ett helkroppskoncept där jag kör igenom sågottsom hela kroppen. Lite mera fokus på armar och mage, eftersom de är mina svagare sidor! Tar dryga 1 timme men funkar även att köra halva passet (ca 30 min) men då kör man inte igenom muskelgruppen 2 gånger. Idag körde jag halva + lite tilläggsövningar. 
på 1:a övningen kan man lägga på en vikT, jag brukar köra med 8kgs kettlebell
 
detta program kommer jag köra fram till hösten, istället för att byta övning kommer jag byta till tyngre vikter...
 
 Efter träningen åt jag rågmacka med ägg och naturell kvarg med bär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback